Anti-Triiodothyronine (3,5,3'-triiodothyronine T3 CAS#: 55-06-1) آنتی بادی; ChemWhat کد: 1393883

آنتی ژنتوضیحات:پروژه های ما
نکات ایمنیتصاویرسایر اطلاعات

آنتی ژن

نامتری یدوتیرونین T3
مترادفلیوتیرونین 55-06-1؛ 6893-02-3؛ T3؛ RT3 ؛ r-T3؛ Reverse T3؛ (2S) -2-Amino-3- [4- (4-Hydroxy-3,5،3-Diiodophenoxy) -3,3-Iodophenyl] propanoic Acid؛ 5،4 ′ ، 3′-تری یودو-ال-تیرونین ؛ O- (3,5-هیدروکسی-3,5,3-یدوفنیل) -3،3,5,3-دیودو-L-تیروزین ، لیوتیرونین ؛ 3،XNUMX،XNUMX′-تری یدوتیرونین ؛ TXNUMX؛ XNUMX،XNUMX،XNUMX′-تری یدوتیرونین (TXNUMX)

توضیحات:

نامآنتی بادی ضد تری یدوتیرونین (T3)
مترادفآنتی بادی لیوتیرونین ؛ آنتی بادی پلی کلونال تری یدوتیرونین ، آنتی بادی ضد تری یدوتیرونین ، آنتی بادی T3
میزبانموش بز خرگوش
نوع محصول آنتی بادی  اولیه
مزدوج بدون اتصال بیوتین ؛ APC ؛ آلکالن فسفاتاز (AP) ؛ FITC ؛ HRP ؛ پلی اتیلن
مشخصاتTriiodothyronine را تشخیص می دهد. با T3-BSA و تری یدوتیرونین آزاد (T3) واکنش نشان می دهد.
کاربردالیزا ایمونوهیستوشیمی (IHC) ؛ وسترن بلات (WB) ؛ ایمونوفلورسانس (سلولهای ثابت) (IF / ICC) ؛ رسوب ایمنی (IP) ؛ Cell-ELISA (سلیزا) سنجش ایمنی (IA) ؛ ایمونوسیتوشیمی (ICC)

پروژه های ما

فرممایع / لیوفیلیزه
ادارهمحلول آنتی بادی باید قبل از استفاده به آرامی مخلوط شود.
شرایط نگهداریبرای استفاده مکرر در دمای 4 درجه سانتیگراد نگهداری کنید. در دمای 20- درجه سانتیگراد در یخچال فریزر دستی به مدت یک سال بدون از دست دادن فعالیت قابل مشاهده ذخیره می شود. از چرخه های تکرار یخ زدایی خودداری کنید.
همخوانیمونوکلونال / پلی کلونال
ایزوتیپIgG

نکات ایمنی

RIDADRNONH برای همه روش های حمل و نقل
WGK آلمان WGK 2
نقطه اشتعال (F) قابل اجرا نیست
نقطه اشتعال (C) قابل اجرا نیست

تصاویر

کیت سنجش الیزاکیت کمیابی Triiodothyronine T3 ELISA

سایر اطلاعات

درباره آنتی ژناین هورمونی است که توسط غده تیروئید ساخته می شود. این سه مولکول ید به ساختار مولکولی آن متصل است. این قوی ترین هورمون تیروئید است و تقریباً در همه فرآیندهای بدن از جمله دمای بدن ، رشد و ضربان قلب تأثیر می گذارد. این تقریباً در همه مراحل فیزیولوژیکی بدن ، از جمله رشد و نمو ، متابولیسم ، دمای بدن و ضربان قلب تأثیر می گذارد. هورمونهای تیروئید ، تیروکسین (T4) و تری یدوتیرونین (T3) ، هورمونهای پایه تیروزین هستند که توسط غده تیروئید تولید می شوند و در درجه اول مسئول تنظیم متابولیسم هستند. یک جز important مهم در سنتز هورمون های تیروئید ید است. شکل اصلی هورمون تیروئید در خون تیروکسین (T4) است که نیمه عمر بیشتری نسبت به T3 دارد. 3,3،5 ′ ، 4-Triiodo-L-thyronine همچنین به عنوان O- (3-هیدروکسی-3,5-یدوفنیل) -3،21-دیودو-L-تیروزین یا T6 نامیده می شود هورمون تیروئید از نظر بیولوژیکی فعال است. در نوارهای کم کاری تیروئید ، تری یدوتیرونین باعث افزایش خلق و خو و عملکرد عصب روانشناختی می شود. این محصول همچنین با افزایش سطح آنزیمهای متابولیک متعدد مانند هگزوکیناز ، گلوکز XNUMX-فسفاتاز کبد و همچنین آنزیمهای میتوکندری برای فسفوریلاسیون اکسیداتیو ، بیان FGFXNUMX کبدی را مثبت تنظیم کرده و تجزیه متابولیکی گلوکز ، چربی ها و پروتئین ها را تحریک می کند. علاوه بر این ، این محصول رشد طبیعی بدن را در کودکان تسهیل می کند و برای بلوغ سیستم عصبی مرکزی در جنین مهم است.

معرف را بخرید

تأمین کننده معرف ندارید؟ ارسال پرس و جو سریع به ChemWhat
آیا می خواهید در اینجا به عنوان یک منبع معرف ذکر شود؟ (خدمات پولی) برای تماس اینجا کلیک کنید ChemWhat

سازندگان تایید شده

آیا می خواهید به عنوان یک سازنده تایید شده در لیست قرار بگیرید (نیاز به تاییدیه)؟ لطفاً بارگیری و پر کنید این فرم و ارسال مجدد به [ایمیل محافظت شده]

برای کمک دیگر با ما تماس بگیرید

برای اطلاعات یا خدمات دیگر با ما تماس بگیرید برای تماس اینجا کلیک کنید ChemWhat