آنتی بادی آنتی ویتامین B9 (ویتامین B9، VB9، اسید فولیک، CAS#: 59-30-3). ChemWhat کد: 1393871

آنتی ژنتوضیحات:پروژه های ما
نکات ایمنیتصاویرسایر اطلاعات

آنتی ژن

نامویتامین B9
مترادف5 متیل THFA ؛ 5 متیل تتراهیدروفولات ؛ فولات ؛ تتراهیدروفولات ؛ اسید تتراهیدروفولیک ؛ THFA ؛ اسید فولیک؛ 59-30-3

توضیحات:

نامآنتی بادی ضد ویتامین B9
آنتی بادی مونوکلونال اسید فولیک ، آنتی بادی آنتی فولیک اسید ، آنتی بادی فولات ، آنتی بادی ویتامین M ، آنتی بادی ویتامین B9 ، آنتی بادی ویتامین Bc ، آنتی بادی فولاسین ، آنتی بادی اسید پترویل-ال-گلوتامیک ، آنتی بادی پترویل-ال-گلوتامات
میزبانموش بز خرگوش
نوع محصول آنتی بادی  اولیه
مزدوج بدون اتصال بیوتین ؛ APC ؛ آلکالن فسفاتاز (AP) ؛ FITC ؛ HRP ؛ پلی اتیلن
مشخصاتاسید فولیک رایگان ، که به آن ویتامین B9 می گویند ، یک ویتامین محلول در آب است که به طور طبیعی در غذا یافت می شود. اسید فولیک برای تولید و نگهداری سلول های جدید به ویژه در دوران بارداری و نوزادان ضروری است. فولات (شکل آنیونی از اسید فولیک) در سنتز بازهای DNA عمل می کند و کمبود فولات تقسیم سلولی را محدود می کند که منجر به کم خونی مگالوبلاستیک می شود. اسید فولیک به ویژه قبل و بلافاصله پس از لقاح ، برای محافظت در برابر نقایص لوله عصبی مانند اسپینا بیفیدا بسیار مهم است.
کاربردالیزا ایمونوهیستوشیمی (IHC) ؛ وسترن بلات (WB) ؛ ایمونوفلورسانس (سلولهای ثابت) (IF / ICC) ؛ رسوب ایمنی (IP) ؛ Cell-ELISA (سلیزا) سنجش ایمنی (IA) ؛ ایمونوسیتوشیمی (ICC)

پروژه های ما

فرممایع / لیوفیلیزه
ادارهمحلول آنتی بادی باید قبل از استفاده به آرامی مخلوط شود.
شرایط نگهداریبرای استفاده مکرر در دمای 4 درجه سانتیگراد نگهداری کنید. در دمای 20- درجه سانتیگراد در یخچال فریزر دستی به مدت یک سال بدون از دست دادن فعالیت قابل مشاهده ذخیره می شود. از چرخه های تکرار یخ زدایی خودداری کنید.
همخوانیمونوکلونال / پلی کلونال
ایزوتیپIgG

نکات ایمنی

RIDADRNONH برای همه روش های حمل و نقل
WGK آلمان WGK 2
نقطه اشتعال (F) قابل اجرا نیست
نقطه اشتعال (C) قابل اجرا نیست

تصاویر

ویتامین B9 / کیت ELISA اسید فولیککیت اسید فولیک ویتامین B9 ELISA
آزمایش وسترن بلات (WB) آنتی بادی مونوکلونال ضد فولیک اسید تولید شده در موش

سایر اطلاعات

درباره آنتی ژناسید فولیک و فولات (شکل آنیون) اشکالی از ویتامین B محلول در آب هستند. اینها به طور طبیعی در غذا وجود دارند و همچنین می توانند به عنوان مکمل مصرف شوند. شکل فعال بیولوژیکی اسید فولیک ، تتراهیدروفولیک اسید (THFA) است که با کاهش 2 مرحله ای فولات که شامل دی هیدروفولات ردوکتاز است ، مشتق می شود. THFA نقش کلیدی در انتقال واحدهای 1 کربنی (مانند گروههای متیل ، متیلن و فرمیل) به بسترهای ضروری دخیل در سنتز DNA ، RNA و پروتئین ها دارد. به طور خاص ، THFA با واکنشهای آنزیمی لازم برای سنتز پورین ها ، تیمیدین و اسیدهای آمینه درگیر است. تظاهرات کمبود فولات پس از آن ، شگفت آور نیست که شامل اختلال در تقسیم سلولی ، تجمع متابولیتهای احتمالی سمی مانند هموسیستئین ، و اختلال در واکنشهای متیلاسیون دخیل در تنظیم بیان ژن است ، بنابراین خطرات نئوپلاستی را افزایش می دهد. فولات برای تولید و نگهداری سلولهای جدید ضروری است. این امر به ویژه در دوره های تقسیم سلولی و رشد سریع مانند نوزادی و بارداری که کمبود آن می تواند منجر به نقص لوله عصبی شود ، اهمیت دارد. در کمبود فولات ، مغز استخوان تحت تأثیر قرار می گیرد ، زیرا محل جابجایی سریع سلول است. گلبولهای قرمز بزرگ به نام مگالوبلاست تولید می شوند که منجر به کم خونی مگالوبلاستیک می شود.

معرف را بخرید

تأمین کننده معرف ندارید؟ ارسال پرس و جو سریع به ChemWhat
آیا می خواهید در اینجا به عنوان یک منبع معرف ذکر شود؟ (خدمات پولی) برای تماس اینجا کلیک کنید ChemWhat

سازندگان تایید شده

آیا می خواهید به عنوان یک سازنده تایید شده در لیست قرار بگیرید (نیاز به تاییدیه)؟ لطفاً بارگیری و پر کنید این فرم و ارسال مجدد به [ایمیل محافظت شده]

برای کمک دیگر با ما تماس بگیرید

برای اطلاعات یا خدمات دیگر با ما تماس بگیرید برای تماس اینجا کلیک کنید ChemWhat