آنتی بادی ضد پپسینوژن II (Pepsinogen II, PG II, Zymogen of pepsin CAS#: 9001-10-9) آنتی بادی. ChemWhat کد: 1394143

آنتی ژنتوضیحات:پروژه های ما
نکات ایمنیتصاویرسایر اطلاعات

آنتی ژن

نامپپسینوژن II (PG II)
مترادفPG II ؛ پپسین ؛ 9001-10-9؛ پپسینوژن
دنبالهAVVKVPLKKF KSIRETMKEK GLLGEFLRTH KYDPAWKYRF GDLSVTYEPM AYMDAAYFGE ISIGTPPQNF LVLFDTGSSN LWVPSVYCQS QACTSHSRFN PSESSTYSTN GQTFSLQYGS GSLTGTVQVFQYGS GSLTLPGVFGDGN T SPVFSVYLSN QQGSSGGAVV FGGVDSSLYT GQIYWAPVTQ ELYWQIGIEE FLIGGQASGW CSEGCQAIVD TGTSLLTVPQ QYMSALLQAT GAQEDEYGQF LVNCNSIQNL PSLTFIINGSSVFPFLGNL PSLTFIINGSSVLFVLFGNFVLVFLVFVLVDFLVFLVFLVFLVFLVFVLVDFLT HHH

توضیحات:

نامآنتی بادی ضد پپسینوژن II
مترادفآنتی بادی ضد PG II ؛ آنتی بادی پپسینوژن II ؛ آنتی بادی PG II
میزبانموش بز خرگوش
واکنش پذیریهمه گونه ها
نوع محصول آنتی بادی  اولیه
استفاده کنیدتشخیص گرفتن
مزدوج بدون اتصال بیوتین ؛ APC ؛ آلکالن فسفاتاز (AP) ؛ FITC ؛ HRP ؛ پلی اتیلن
مشخصاتPepsinogen II را به رسمیت می شناسد. با پپسینوژن I انسانی واکنش متقابل ندارد.
کاربردالیزا ایمونوهیستوشیمی (IHC) ؛ وسترن بلات (WB) ؛ ایمونوفلورسانس (سلولهای ثابت) (IF / ICC) ؛ رسوب ایمنی (IP) ؛ Cell-ELISA (سلیزا) سنجش ایمنی (IA) ؛ ایمونوسیتوشیمی (ICC)

پروژه های ما

فرممایع / لیوفیلیزه
ادارهمحلول آنتی بادی باید قبل از استفاده به آرامی مخلوط شود.
شرایط نگهداریبرای استفاده مکرر در دمای 4 درجه سانتیگراد نگهداری کنید. در دمای 20- درجه سانتیگراد در یخچال فریزر دستی به مدت یک سال بدون از دست دادن فعالیت قابل مشاهده ذخیره می شود. از چرخه های تکرار یخ زدایی خودداری کنید.
همخوانیمونوکلونال / پلی کلونال
ایزوتیپIgG

نکات ایمنی

RIDADRNONH برای همه روش های حمل و نقل
نقطه اشتعال (F) قابل اجرا نیست
نقطه اشتعال (C) قابل اجرا نیست

تصاویر

ELISA
صفحه SDS و WB

سایر اطلاعات

درباره آنتی ژنپپسینوژن II که با نام پروگاستریسین یا PGC (پپسینوژن C) نیز شناخته می شود ، یک پروتئاز آسپارتیک است که عمدتا در سلولهای اصلی معده بیان می شود و نشانگر جدیدی از سلولهای نوع 2 است که دارای مزایایی نسبت به بسیاری از نشانگرهای فعلی است که برای شناسایی سلولهای نوع 2 در ریه در حال توسعه استفاده می شود. . در پروتئولیز و پپتیدولیز نقش دارد. این پروتئین دارای 2 ایزوفرم است که توسط چاشنی جایگزین تولید می شود.
اطلاعات بیشترپپسینوژن شامل یک زنجیره پلی پپتیدی از 375 آمینو اسید با وزن مولکولی متوسط ​​42 کیلو دالتون است. PG I (ایزوآنزیم 1-5) عمدتا توسط سلولهای اصلی در مخاط فوندیک ترشح می شود ، در حالی که PG II (ایزوآنزیم 6-7) توسط غدد پیلور و مخاط پروگزیمال دوازدهه ترشح می شود.
پیش ساز تعداد سلولهای سطح معده و همچنین سلولهای غده ای را منعکس می کند و به طور غیر مستقیم آتروفی معده را کنترل می کند. آنها همچنین از ثبات فوق العاده ای برخوردار هستند زیرا کار خود را در شرایط سخت موجود در سیستم هضم انجام می دهند. آتروفی مخاط پیکره منجر به سنتز کم پپسینوژن I و در نتیجه انتشار کم آن در سرم می شود. پپسینوژن I سرم عملکرد و حالات مخاط معده را نشان می دهد.

معرف را بخرید

تأمین کننده معرف ندارید؟ ارسال پرس و جو سریع به ChemWhat
آیا می خواهید در اینجا به عنوان یک منبع معرف ذکر شود؟ (خدمات پولی) برای تماس اینجا کلیک کنید ChemWhat

سازندگان تایید شده

آیا می خواهید به عنوان یک سازنده تایید شده در لیست قرار بگیرید (نیاز به تاییدیه)؟ لطفاً بارگیری و پر کنید این فرم و ارسال مجدد به [ایمیل محافظت شده]

برای کمک دیگر با ما تماس بگیرید

برای اطلاعات یا خدمات دیگر با ما تماس بگیرید برای تماس اینجا کلیک کنید ChemWhat